hoppas du springer på den fina kattängen min sötnos <3

För snart ett årsen dog våran lilla Curry.. Han fanns med i hela 13 år i mitt liv och blivit utsatt för mycket skit av andra människor, som när du kom hem med bränd svans. Eller då när du försvann i 2 månader men sen la ngn ut en annons i tidningen om upp hittad katt. Om alla promenader man haft i skogen med dig, alla gånger du skrikit efter mat, alla gånger du sprungit in och ut genom dörren. När du satt på trampen och väntade på en när man kom hem.. Alla gånger du sovit jämte i min säng, alla gånger du vart jävlig. Ja, det var som att en familjemedlem dog ifrån. När du kom hem den dagen och alla visste att något inte stämde. Kurade ihop dig och bara skrek.. hade skolavslutning samma dag och senare på dagen så ringer mamma och säger att curry är avlivad för hon hade åkt till vetrenären med han och dom såg inget fel på honom men att han kommer dö när som helst och att vi måste avliva honom.. vi fick aldrig reda på vad som var fel och kommer aldrig få det heller. Aldrig haft en värre skolavslutning i hela mitt liv och jag grät och grät med mamma. Fyfan att jag ens river upp sådana här minnen för jag blir bara ledsen men jag saknar dig min underbara Curry!! love u little cat <3





Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0