home

Hej hopp! Nu är jag hemma :) har vart på restaurangen, och sen hem till min älskling! fick huvudvärk när jag var på praktiken men jag överlevde.. men imon ska ja vara hemma. skiter i vad alla säger.. jag orkar inte med det. Sen sa mamma nyss att hon inte kan beställa via internet på ginatricot för dom gjort något nytt med beställningen.. fattade inte riktigt men blev sur. Var även på gina idag och kollade, dom hade inte alls det jag ville ha!! ååh varför ska allt gå emot mig? På fredag ska jag iallafall bomba ginatricot i flera timmar. SÅDESÅ.

NU ska jag kolla fb och bdb.. sen prata med min älskling på msn och försöka fixa fram nummret till min praktik så jag kan ringa imorgon.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0