hemma

Var trevligt att träffa pappa och farmor, hon är på bättringsvägen så snart får hon nog åka hem! efter det ville pappa att jag skulle följa med han hem och grilla, men jag valde att vara hemma i borås och träffa Anna och & Kevin. Vi gjorde inte så mycket, chillade mest och drog några öl ;) men nu är jag iallafall hemma från den fucking blåsiga vädret :O höll fan på och frysa ihjäl där ute.. burrr!! hur har eran kväll vart då? :)

Mongoliiid bild på mig och Anna xD
En blyg Kevin :(


Nu har jag suttit och tryckt i mig 4 mackor och en massa chips. fyfan vad tjock jag känner mig! men inte ätit sen imorses och min mage har kurrat heladagen.. ögonen säger SOVA med! är helt slut och imon är det söndag med.. det gillar vi inte? :/ aja, säger godnatt imon så skriver jag ett inlägg när jag vaknat. Puss!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0