hemma från mikael!

Tjao!:) Jag är nu hem kommen från älsklingen, det har vart en mysig helg med honom =) idag var vi mest ute heladagen och hjälpte hans föräldrar med att sätta upp ett slags tält som man sitter under ni vet? eller jag gjorde inte så mycket, men ändå :P Var tråkigt att åka ifrån honom men eftersom det är en ny vecka imorgon med massa saker att göra så är man tvungen :( Fick även hem några änglar från Mikaels mamma, ska nog hänga upp dom ovanför speglen i mitt rum utan vägg :p men det blir nog fint.. Försökte även prata med mamma lite om hur jag vill göra med praktiken, men hon lyssnade nog inte så mycket och jag fick inte prata så mycket för hon gick iväg. Hon sa bara att jag nog måste gå kvar där så länge tills dom min lärare hittat ett nytt, men jag vill verkligen inte.. men ser inte ut som om jag har något val.. Jag får vell gå dit imon iallafall och lida egenom dagen.. :/ En dag i taget ! men jag klarar av att vara där, jag är ju tuff, eller hur? :)

Sen har syrran fått ett marsvin idag, han var jätte söt! en brun korthårig. Kan lägga upp bild någon dag, men just idag orkar jag inte. Han heter Elliot tydligen :P

Jag älskar dig Mikael ♥♥ (fulis bild på mig :P)



Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0