Hej :)

Har vart hemma hos mikael sen runt halv fem, var riktigt mysigt & trevligt! Är så glad att jag har dig :) <33
Men jag har sprängande huvudvärk och är så sjukt tröött.. var jätte trött igår kväll med,vilket jag inte brukar vara på söndagar för jag tar det bara lugnt då men fan jag somnade som värsta grisen :P kommer anatdligen göra det ikväll med.. men har proppat i mig två panodil så det ska la börja värka snart.. men nu ska jag tvätta bort mitt smink och borsta tänderna.. sen måla om naglarna till röda :D  ska snacka lite med mamma med om hur vi ska göra imorgon och så. Blir sista inlägget för idag, hade ni en bra start på veckan förästen ? :)

Jaja sov så sött sen för det kommer jag göra.. ska drömma om min fina älskling! ♥

Kommentarer
Postat av: Amiie

Nejj, det kan jag ju inte påstå att jag hade.. Svimmat 2 ggr o vart yr hela dagen typ. Det är INGEN bra start på veckan alls.. Men men, så kan det vara ;D Verkar som du hade det, din lilla Lyckost ;) Love u!<3

2010-04-20 @ 01:27:32

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0