hej och hejdå :)

hej !  har precis plattat klart håret och ska snart välja kläder och sen smink :) kom hem från älsk vid halv ett, jag vaknade med halsont och det är inte kul! jag börjar anatdligen bli sjuk vilket inte mikael tror :p vänta bara tills jag kommer med halsfluss och hela skiten !  hihi . Anna ringde och ville ses, så jag ska åka in till stan om en timma och prata lite med henne. Tycker det är skönt att inte vara hemma så mycket helatiden, utan att jag faktiskt gör någonting , fast det drabbar ju er läsare för jag har inte bloggat så mycket nu dom 2 senaste dagarna. Kommer skriva mer senare ikväll ! då ska jag nog även skriva mitt cv..

Här kommer bilder på mig & Love! älskar dig lillsyster :) ♥



Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0