har jag rätt eller fel??

Var nyss inne och kollade på en sida om hur "Den perfekta tjejen ska vara" säger bara shit holy makaroni! (min egen stavnig ja vet :P) men vad folk har för förväntningar av andra! Ingen är perfekt och det bode ni fatta eller? kolla på era egna fel? då märker ni att ingen är perfekt.. man kan alltid ha önskemål och så men jag lovar er killar, alla tjejer har sina bristningar!


Snart kommer många tjejer att se ut såhär om ni inte lägger ner era "perfekt grejer" ...





Kommentarer
Postat av: Amiie

Jag håller helt o hållet med! störda människor! Nejj, störda killar! Det är vad dem är om dem tänker såhär hela tiden! Men man får olika kritik av alla, alla sa sina brister o fel, även killar. Dem är inte heller perfekta! vissa tkr jag är för smal, vissa tkr jag e tjock o andra tkr jag är lagom. Men jag bryr mig inte. Killar ändrar tjejer sååå mkt, o alla tjejer (nästan alla) stävar efter att bli smalare bara för att en annan tjej är det, elr för att en kille tkr hon e tjock. Det kmr aöötid vara så. det e bara fel på dagens samhälle, det är där det sitter!

2010-04-21 @ 19:35:33

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0