har bara proppat i mig massa kakor heladagen..

Känner mig väldigt rastlös! har suttit här ett tag nu och kollat in bloggtoppen.se men det verkar lite konstigt där.. måste verkligen följa deras regler och dom granskar en, nja jag gillade det inte så jag skippade det! trotts att jag vill ha flera läsare... :/ har bara suttit vid datan heladagen, och det var ett tagsen man kunde göra det.. blir vell så på söndagar om inte annat, sitter inne och skriver en massa meningslösa inlägg :)
Kom på en sak.. inatt när jag gick upp och skulle ta lite saft så hade mamma köpt en ny, en fläder light från ica. Den smakade så äckligt så jag höll på och spotta ut skiten, fifån! kommer en bild på den hemska saften.. har ni smakat den? rekommenderar den inte !



Stort Nej Tack till denna!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0