En liten hiss & diss!

HISS!
Cocacola, jag älskar dig!♥ alltid bra i alla lägen..


Lady gagas låt, telephone! jag älskar den bara :) får mig på bra humör. och parymusik!


Pengar. Pengar är en stor lycka, faktiskt! ge mig massor utav pengar någon?<3


Vänner.. Ni gör mig så jävla glad. Hellre få nära vänner än 50 falska vänner.


Diss!

Trötthet, det är verkligen inget jag gillar! jag är det nästan helatiden och det tar kål på mig.


Djur som dör. Fyfan vad hemskt det är! spelar egentligen ingen roll om det är fluga eller en råtta.. mår lika dåligt vajre gång.


Matte! fyfan jag hatar det. Plugg plugg plugg helatiden fast jag aldrig orkar!



Folk som ser ner på en utan anledning. Behövs det sägas mer?

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0