Det är tanken som räknas

Är nu hemma. :) jag och Anna kom överens om att vi måste börja sköta skolan bättre. från och med onsdag ska vi ge gärnet :) Gå på varenda jävla lektion för vi är väldigt dåliga på det så nu ska det bannimej bli ändring!*
Min vecka ser rätt fullbokad ut..

  • Tisdag : gå på alla lektioner utan idrotten. Åka ner till stan och anna ska visa mig en sak, sen blir det att åka hem och senare in till stan igen för ett förhör.
  • Onsdag: Gå på lektionerna på förmiddagen, sen är det skolbio?
  • Torsdag: lika dant där, fast då är det teater vi ska gå på?
  • Fredag: nationella prov i matte!
Så kommer nog komma hem senare varje dag nu. Men fan jag måste börja sköta skolan ordentligt nu om jag vill klara den.. idag var det slarv igen men som sagt slut med det nu! Men senare idag ska jag hem till Mikael så jag kommer komma hem ikväll så jag får nog avsluta frågestunden iförtid :P om ni hade velat frågat något så hade ni nog redan gjort det igår eller så :) är oxå hungrig, så innan jag svarar på frågorna bli det maaaaaaaaaaaat och gå ut med bobo :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0