dagen!

Tjosan! ja nu skriver jag ett inlägg :) vart en lång dag! och igår gick jag bara och la mig, orkade verkligen inget! denna dagen har bestått av att vara på praktiken till klockan 12 sen gick jag.. ååh orkar inte vara kvar där! :( gör bort mig helatiden och gör misstag.. skäms ihjäl ! den ända det finns och snacka med är en typ tant som jobbar där från 8-9 sen kmr hon tbx vid 11-13, hon är jätte snäll och rolig! dom andra verkar inte veta vad prata är! i början gillade jag det, men inte nu längre... vill bara sluta där. så jävla jobbigt och jag känner mig rättare sagt utanför i 7 timmar om dagen.. men kan inte bara sluta komma heller. eller jo, det kan jag faktiskt :) jag är den ända som vart kvar där soppas länge! alla andra har dragit efter en halv dag där eller efter en dag. Då kan ni tänka er hur det är :P
Sen mötte jag upp älskling strax eferåt, vi gick till black scar och han tatuerade sig :) hade räknat med minst 2 timmar, men gick på 35 min! var rätt ballt och dom blev skit snygga =) ni ska få bild på det :D sen följde jag med honom hem & kom hem nyss. Ville inte riktigt åka men ska ju upp tidigt imon och slita röven av mig. Sen fick älskling mitt jobb intyg så han skulle kopiera det till mig så får ja det nästa gång vi ses! hoppas det blir snart igen för gud saknar dig redan :( ♥ 


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0