Bloggtorka..

haha ja som rubriken säger :) Men jag har vart i skolan sen klockan 12, sen åkte jag med Anna hem och vi sminkade om oss och fikade lite. Senare bussluffade vi, åkte till knallen och mötte kevin! sen följde dom mig till dit jag skulle, sen väntade dom på mig och då hade dom under tiden hyrt två filmer och köpt godis! :D Så vart med dom och glott på film och snaskat godis! kom precis hem och då märkte jag att jag börjat få ont i halsen.. suck :/ hoppas det inte varar länge iallafall! åååh sen blir jag så sur på vissa personer.. faan ni måste ju tänka med röven, som om det här är mitt fel då eller?! ni fattar säkert inget, men whatever! blö .. jag behöver iallafall borsta tänderna och typ duscha! men jag kommer aldrig orka så får vell bli imorgon på morgonen men då måste jag gå upp vid halv sex och det är inte kul! Fårse om jag hinner duscha nu ikväll, eftersom det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga in detta inlägget eftersom jag tror ni saknat mig :P jaja nog med mitt tjöt xD

Saknar Mikael :((((((

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0