ÄNTLIGEN FREDAG!

ja, som rubriken säger, äntligen fredag! den har vart så jävla efter längtad så det är sjukt.. vart en jobbig vecka och nu är man ledig hela helgen, kan det bli bättre? Åkte till skolan imorses, bussen var tio min sen så det var inte roligt för mitt öga börjarde rinna när det blåser så ute så hade vell mascara nere på kinden :) sen i skolan gjorde jag det nationella provet, och det var inte lätt! vet inte om jag kommer få G på det men jag svarade på alla frågor förutom 7 och det var 18.. vi får bara hoppas att jag har turen på min sida för en gångs skull! Sen hann jag med 09.40 bussen hem så nu sitter jag här! inga planer för idag.. känns för jävla bra det med ;) Vet inga fester på g eller någonting.. verkar bli en lugn helg? vi får vell se vad jag ska göra, skriver det senare isåfall. Känns bra att det är skolvecka nästa vecka också! Nu ska jag ta något att äta..
hej så länge!

Vill ge ett stort ♥ till spotify

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0