<3

Jag tänker på älskling och jag har tråkigt. Hoppas på att du mår bättre till kvällen, gör allt för dig verkligen!♥
Min farbror blir nog sur nu när jag inte kommer, men vafan.. det är söndag och igår var det påsk. Vill hellre vara hemma med familjen och äta god middag här! när dom nu hade tänkt komma hem.. det känns väldigt ensamt. Förresten, vad har ni planerat på erat påsklov? :) ska ni hitta på något roligt? jag själv vet inte vad jag ska göra. Nils ville jag skulle komma någon dag i veckan, kanske får göra det, vi får vell se. Och någon dag ska jag träffa Simone med, och såklart M! annars händer nog inget piss för plånboken är tom som sagt, skit tråkigt!

Påskägg jag fick från älskpäls :)


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0