trött

Är sjukt trött.. känns som om jag svimmar av när som helst eller något;P
jag oh sis ska hämta våran andra sis hos en kompis vid kvar över sex.
För mamma fick ärenden..  Jag måste egentligen plugga på matten, så jag klarar det någon gång. Men hur pluggar man när man är sjukt trött och cola eller choklad inte hjälper? då e de kört :(
Skulle typ göra omprov i matte .. vet inte vilken dag. men klarade typ inte 3 tal och då blev d om omprov. så onödigt tycker jag! sen fattar jag ingenting utav negativa tal som jag gått igenom 82837 ggr typ men jag och läraren ska gå igenom det på onsdag. Men alla andra ligger mycket längre fram än vad jag gör. ah visst man ska vell inte tänka på "alla andra" men hur lätt är det då, vi får typ göra prov när vi känner för d. Men jag tycker inte det är särskilt bra, för då blir det bara att man skjuter på det konstigt nog! Jag vill klara det. Men jag har ingen motivation. Hur lätt blir det då.. Förrästen, mitt smiiink är slut :( har paniiik! faktiskt. men det är inte riktigt riktigt slut, men typ. och jag är pank till slutet av november.. halleljua.

Kommentarer
Postat av: sandra

De låter inget bra ju :/ hoppas de löser sig :) <3

2009-11-09 @ 18:42:16

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0