the hell and the heaven...

Det luktar mat i hela lägenheten, fy vad jag är hungrig! och maten e alldeles strax klar. Vart i skolan, som vanligt, hade utvecklingssamtal igår och det gick sådär, men min lärare e så fett dryg så de spelar ingen roll, han sa ba att jag struntar mkt i idrotten och bara går från skolan och blabla.. sen idag var även idrottsläraren på mig och fråga varför jag aldrig kom, jo för jag vill inte! får inget betyg i de och jag vill inte slösa min tid på det.. då hånskrattade den anda läraren, helt cp! sen på svenskan elr vafan de var så kmr de en annan lärare och ska hålla på tjata;s pallar inte med dom! jag väljer ju hur jag vill göra, jävla fit :@ .. Men iaf.. ska inte till skolan imon eller på fredag. Kommer nog inte sova ett skit inatt. INTE NÅGOT. upp kl 06.00 och ta de där tabletterna sen åka ;( undrar hur jag kommer må efteråt. Hade tänkt och gå ut på fredagen men är vell ingen höjdare för jag kommer hata det här, hur kul blir de då om man ska dricka dagen efter.. vet inte hur ja kommer kunna gå vidare efter imon, d är jag verkligen helt ensam..och nästa vecka på praktiken skulle madde vara borta hela veckan, så jag blir själv!! vet inte hur ja ska klara de för orkar inte med den häxan där. ngn kan vell rädda mig ;(

nu blir de mat och sen sova.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0