rrrrrr

Mest legat i sängen av denna dagen.. men gick upp för ett litet tagsen och då bestämde jag mig för att inte grina utan att baka en socker kaka! fast utan ägg och mjölk. Det fans faktiskt recept på det, så vi fårse hur den blir nu. den ska vara inne till halv så.. Imon ska jag till praktiken :/ har faktikskt ingen ork, men orka vara hemma då? Jag får vell bara genomlida den hemska kommande veckan från 10.00 - 16.00 varje dag. positivt noot.
Imon avgör det med hur jag ska göra :( så sjukt jobbigt och vet inte om jag kommer ha föttena kvar på jorden eller om jag kommer gå under.. vill bara se in i framtiden och se hur det blir!
Simone har vart i stockholm hela helgen, med ungvänster! så nu säger hon att det blir sluta röka och spara pengar till stockholm.. haha yey. jag håller ju redan på :D


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0