omgg, haha

Okej, nu ska jag berätta min dag, hah!
Jag och Simone fick typ ett ryck igår om att vi skulle åka till skövde idag vid klockan åtta på morgonen, så vi gick typ upp vid halv sju och gjorde oss i ordning.. sen när vi väl är inne i stan och ska åka till herrljunga så går de inget tåg! haha så fail så vi fick vänta i en timma, sen åkte vi dit och bestämde oss för att INTE att handla upp våra sista hunda kronor, men vad gjorde vi inte? köpte hur mycket godis som helst och käkade på tågen till skövde, det var rätt roligt, när vi väl var framme satte vi oss på donken och käkade xD haha, sen gick vi till h&m och provade lite kläder..eller, simone rättare sagt. Har hittat en as snygg klänning från H&M soom jag är så jävla sugen på, vill ha till nyår! det är en indisk klänning, so nice! kan ju alltid önska i julklapp. Sen var vi med Nils, ooch vi hade tänkt gå runt i stan en stund med han men Simone kunde inte gå pga utav sina häöööga klackar, så vi fick åka hem till han. HAHA just det ja, när vi var där mitt på torget i skövde bland julmarknaden så snubblar hon, trodde ja seriöst skulle dö utav skratt! haha gud. men när vi var hos Nils så gjorde vi inte så mycket, pratade mest och sådär, det var trevligt! men så skulle vi även åka hem, och när vi kommer till herrljunga så går det inget JÄVLA TÅG! vi fick vänta 3 fucking timmar på det fitt tåget,och det var inte kul. fick världens ryck och skällde ut allt som kom i våran väg! men sen på tåget hem var de roligt, hhö rött läppstift  x) sen så  var det att välja mellan att vänta på bussen hem till svaneholm i 2 timmar , eller åka till viskafors och gå hem, så vi valde att åka te viskafors, simone skulle träffa en kompis, så jag fick gå hela långa vägen hem, typ en halv mil. men det var riktigt skönt faktiskt. lyssnade på skrikande musik, och jag är så jävla trött nu så det känns som om jag är full eller något! haha, men vi skulle egentligen till jönssonlligan, (en klubb) för det var ngn slags festival där eller ngt, men blev inte så.. Men när jag gick på vägen hem, så slängde jag en slängpuss till himlen! till min lilla.
<3

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0