nothing

Har lagat mat innan, jag lyckades för en gångs skull :P och jag fick sova innan vid två i ca 2 timmar. jag måste verkligen sova annars blir jag sjukt trött och grinig senare på kvällen och sen kan jag inte somna iaf. då är det illa..jag har fått flipp på låten halleluhja och andreas johnsson.. och jag känner verkligen inte för att åka till skolan imon :( orkar inte! vill bara sova. but på torsdag så är vi lediga, för lärarna skulle göra någon grej.. och det kommer bli skönt om något. men ändå tråkigt tror jag, allt är ju typ tråkigt nu för tiden. kl är 20.16 och desperate houswifes börjar 21.00 , och jag vill se! and i will do it.. asså, egentligen begär jag bara att ha dig vid min sida, eftersom jag inte är själv om det.. vill bara ha närheten och omtanken direkt från hjärtat, och jag fortsätter att drömma! När mörkret faller och alla sover, ligger jag vaken.

Kommentarer
Postat av: sandra

Va e det för pojk du snackar om? :) <3

2009-11-10 @ 22:17:16

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0