Girlnight and bitches

Har sovit över hos Simone inatt, vi lagade fajitas tsm och kollade på film :)
det var mysigt. a girl night (y) 
Men nu är det trååååkiga äckliga söndag igen.. :/ & på mina söndagar brukar det inte hända ett PISS.
För jag tänker bara på att det är skola imon, och då mår jag inte så bra. skolan = min värsta fiende.
Men jag sitter fortfarande hemma hos henne, och vet inte när jag åker. antadligen lite senare..
inte för att det finns så mycket att göra hemma heller. &jag vet jag skriver fån inte om ngt intressant just nu .. bara babblar på xp. Men en sak som är säker är att jag är sjukt trött på falska människor som bara utnyttjar för dom tycker SYND! säger bara fuck u in hell!! jag kommer klara det, oavsett vad du/ni säger. Har man inget bra att säga kan man lika gärna hållakäften! Du är nu helt död för mig.


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0