babbel


Känns som man försöker, men det går inte. Jag vill helt änkelt inte vara med längre!
Har struntar i praktiken.. måste ta tag i det imon. Är inte madde där så vettefan vad jag ska göra. Finns inget att göra där och kommer i nytt folk helatiden, så imorses var jag där en sväng, men gick därifrån lika snabbt! ingen jag direkt kände eller pratade med var där.. känner att jag verkligen inte, tiden segar när man är dä ;( känns som om ingen förstår heller. Funderar på att byta.. känner inte för att vara på någon bondgård längre. Men måste dit imon och hoppas som fan att madde är där ;/! och fredag. På fredag åker jag antadligen till min pappa. Han har bara 2 säten i sin bil, och han skulle hämta Linnea så jag får ta bussen. men jag vet inte ens vart jag ska hoppa, för är mitt i skogen i tvärred! Vet inte hur länge jag stannar, antadligen hela helgen för vad ska man göra här i den ruttna hålan med alkoholister överallt? Och jag måste vaccinera mig, och det får jag ta tag i själv, men mamma hjälper alla andra hä hemma men nej jag får sköta mig själv! känns som om man blitt mindre värd bara för det där. Men iaf, jag fick ju papper från skolan men det tappade jag bort, så fick jag ett nytt men sen hade vi prakikvecka så har inte kunnat lämna in ngt vaccinpapper.. Får göra det nästa vecka om det inte redan är försent, och jag tror inte ens på svininfluensan, utan att folk överdriver rätt rejält, men varför inte vara på den säkra sidan och ta den? om jag ens får gjort det. Och jag ska behöva ställa mig laga mat tills imon för det ända jag ätit denna veckan är frukt och mackor, det klarar man ju sig inte på ;s fast jag lagade lite innan när jag kom hem, hade ork. Även fast jag inte vart på praktiken nu är jag sjukt vansinigt trött, vill inte vara trött, jag vill orka med saker och få dom gjorda! Men vad gör man när lusten inte finns där längre.. Var även hos Emelie en sväng innan idag, efter att jag drog från 4h, så satte vi hennes pappas säng och bara var. Hon gick och köpte cigg i ösregnet, och jag med då :P Hatar regn, det har vart regn och mörkt nu i flera veckor känns det som! jag vill ha solen tillbaka , hur svårt är det att fatta :( Men nog grubblat om det.. det ända jag gör är fan att grubbla över saker ;s
bjuder även på en mongo bild :)  Bjuder även på en mongobild :)


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0