Det sura äpplet

Ja, usch vad jag var trött igår kväll. gick och la mig lite innan tolv, och då ringer simone och säger att hon måste sova här inatt! så hon kom vid tolv, men vi snackade typ inte ens utan bara raka vägen till sängen x) och fattar inte vilka idioter det är som sprider dom jävla ryktena om henne? har folk verkligen inget bättre att prata om? hatar fula rykten överhuvudtaget. Så imorses åkte hon hem till sin mamma, och jag gjorde en ansiktsmask och kokade kaffe, smsade med Nils och sådär. Jag och Simone hade tänkt att åka dit nästa helg igen, och stanna hela helgen ungefär. Vet inte vad vi skulle göra? men Simone sa något om rollspel och fest, ja vi fårse vad det blir! Men jag ser faktiskt fram emot det. Men annars idag har inte hänt så mycket. Jag har bara gått runt i min morgonrock heladagen. Pratat mycket med mammsen och sådär. Och imon är det ju praktik, helaveckan utan madde. tror jag vill försvinna ett tag eller typ bli sjuk. Men jag får bita i det sura äpplet helt änkelt och tänka att det kan vara bra att komma hemifrån, hade ju vart värre och sitta hemma heladagarna och låta tankarna äta upp en ;s oh alla är hemma ska vell gå och lägga sig snart, men jag funderar på att se en film som börjar kl 21. har ingen lust att komma till drömlandet än, även fast jag kanske borde för att orka upp imorgon. Och detta inlägget känns typ sådär onödigt, men jag har inget bättre för mig, vilket jag önskar att jag hade. Kanske borde ta mig i kragen och våga träffa den där i borås istället, hatar att jag är så feg. :/ aja, ni alla får sova så himla gott sen när ni väl somnar, för jag tvivlar på att jag kommer göra det.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0