denna dag.

Idag har jag varit hemma hela dagen och tyckt synd om mig själv. Ingen bra morgon som vanligt, vilket jag börjar vänja mig vid så jag sa till mamma att jag vägrar att gå till skolan idag.. så bara legat i soffan och sovit, ätit lite, sovit ännu mer och ätit lite och mått illa. Har tänkt lite, och då får jag bara beslut ångest ;/ Vill göra som du säger för att inte bli illa omtyckt.. men samtidigt måste jag lyssna på mig själv. hur jag än gör känns det som om jag gör det fel. aja, nog om det. :) Borde plugga på matten, som jag ligger efter i som fan. men blir nog inte så. blir nog godis och tven..

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0