broken

Jag är helt trasig! orkar inte bråka med dig mera! vad har jag gjort egentligen för att du ska behandla mig såhär :'/
Och jag är så jävla dum i huvudet som verkligen tror på att det kommer gå nu. fuck no för du bryr dig inte ett skit!
Jag har även en jävla ångest.. nu när det är rätt sent påtänkt så vill jag inte längre. Vad ska jag säga nu?
känns som om jag vill gå under jorden för gott, känns som om jag blivit mindre värd pga allt. Jag orkar iaf inte ha det såhär. Det ända jag har kvar är tomma ord

Kommentarer
Postat av: Janina

Jag älskar dig, står alltid vid din sida , som många andra! <3

2009-11-21 @ 12:31:55

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0