blogg?

Vad fån är en blogg egentligen?
Har funderat på att skaffe en under längre tid, men har inte orkat eftersom jag skriver av mig på andra ställen än just på en blogg. Tog mig lite tid för att fatta mig på hur man gör här.. men nu gick det! tss
Jag vet inte vart jag ska börja, är det som jag tycker är så jobbigt med att skaffe en ny blogg. Har ingen lust att skriva ner hela mitt liv som jag levt hittils :P Så därför blir det svårt & börja.. ingen som håller med mig? :/

Har iaf vart på min praktik plast heladenna veckan, duktiga mig! brukar bara vara där ca 3 ggr när jag väl ska vara där.. & denna veckan har det kommit in nya praktikanter, men dom slutar redan nästa vecka :/ Är rätt roligt, det är på 4H ju & det är mycket städa men även mycket med djuren, så idag fick jag även rida! haha det gick la sådär, men man börjar ju fatta efter ett litet tag.. Vet inte hur länge jag ska vara där, men till jul iaf. Blir tråkigt när det kommer in nya praktikanter som sen måste sluta :( speciellt när man börjar komma varandra nära.
& även innan när jag och cicci precis tagit in Hugo för borstning så känner jag bara hur det vill komma upp från magen :/ hästskits lukten gjorde mig illamående och jag var även hungrig! så där sprack det. Men jag kom upp fötter igen, så klart ;P slutade 12 idag! as härligt eftersom jag annars brukar gå till 16. & nästa vecka väntar en hel lång skolvecka i den jävla rötna skolan, fyfan jag vill inte!
Men nu är det fredag.. och vad händer? typ ingenting, vad jag vet iaf. Fest är ju utteslutet.

Kommentarer
Postat av: guess twice <:

4H (Y)



baka, baka, baka... (:

2009-11-06 @ 18:12:58
Postat av: sandra

fint att du har skaffat blogg :D ja kommer bevaka ;) <3

2009-11-06 @ 19:09:47
Postat av: karråååååå

blogg är jag

2009-11-06 @ 19:20:44
URL: http://diradiro.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0