äckligheter m.m

Varför känns det som om jag vill slita er i stycken? döda er? jobbigt när man får en sådan känsla, när man bara vill skada och skrika sönder. Fast hade jag gjort det i verkligheten så hade jag nog hamnat på psyk. och massa mer. Har så många frågor som jag aldrig kommer ens få svar på. Det ända jag vill nu är att se er plågas tills döds i ljusets gryning. hemskt men sant..Imorse var det inte min morgon! Att må illa och spy är inte precis trevligt.
great när man gjort sig i ordning och fått äckligt på tröjan, uuhja. Men till skolan gick jag, iofs bara till halv tolv, men hade läsning & idrott och det orkade jag inte. Janina åker till egypten imon natt! fatta att jag är avis eller! Jag vill också lämna kalla äckliga sverige.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0