<3

Happ.. lördag kväll och alla är trötta, är jag den ända som är pigg eller?
Vid fem åkte mamma, tommy, jag och jerry till mina kusiner för och hälsa på lite.
Ni är alltid så bra.. jag blir alltid glad när jag kliver in i erat hus! Satt mest med Linn och Phlip i hans nya säng och käkade godis och pratade endel, ni är så gulliga. erbjuder godis och kakor, tuggummi och allt för ni vill visa att ni bryr er, ni ska bara veta vad det betyder! Ngra timmar senare så skulle mamma och dom åka hemåt, men jag stannade kvar för linn skulle ändå hemmåt senare, så jag kunde lika joina med henne och åka bil hem.
Har nyss kollat på en film, och typ gör ingenting just nu. ätit klementiner, peppakakor och druckit kaffe med, det är jul på gång! jag längtar efter julstämingen.. men inte köpandet, fyfan.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0