torsdag

Jag blir sur. Jag vill ha nya kläder! för det första nya jeans, alla är bara gamla och slitna, nya underkläder, (!) , t-shirstar och tröjar överhuvudtaget.. vantar, finns ett par på stadium som jag vill ha! jätte mysiga ;) ny halsduk.. men dte är ont om pengar ;/ köpte fritidskort och nytt smink för hela studiebedraget.. och så röka på d med?! ah heller hur. för de gick inte så bra att sluta, jag höll uppe i en vecka ungefär och sen, njae dit igen. men ingen mening att ens röka för har inte råd med det.. jag kan ju alltid önska mig i julklapp, men ah elle rhur de ja behöver e ju iaf för ngra tusen ;P baajs på d. Men, Simone kommer hit vid halv sex för vi måste ju planera NOGGRANT denna gången när vi ska åka till skövde, tänker fan inte vänta 3 timmar igen i herrljunga xD, sveriges dödaste stad verkar det ju vara.. så de blir på lördag vi åker iallafall. så ingen bio för mig ändå, ;P skulle ses med en annan imon så tummen upp för det (y).

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0