so here i'm again

Jag är så förkyld.. blev natten till igår, hade så fruktansvärt ont i halsen så jag inte kunde sova. nu gör det inte lika ont längre för jag har tagit en massa strepsil och nässpray.. nyser som en idiot typ stup i kvarten :P och nu har hostan börjat komma. undrar hur de kmr gå imon :P Men det blev värsta krångligt.. för mina bussar går bara varann timma imon och tåget imon går 16.42 från borås, och min buss härifrån går 16.17 typ så kmr inte hinna in till stan ens, så .. jag får allt hoppa på i viskafors. fast får stå där typ i 40 min innan tåget kommer och mina dudes är där, ooh kommer nog frysa ihjäl! ska stå i kläning och strumpbyxor, maybe klackskor. iihoo vad kallt. Jag har vart med simone heladagen, vi drog ner till okq8 för att hyra två filmer, sen drog vi till lilla tempo och köpte godis. så nu har vi kollat på två skräckfilmer, den ena sög men den andra var rätt ok fast den var jävligt lik en annan jag redan sett. Så nu sitter vi här typ, vi ska gå upp tidigt imon för ska gå ner till OK och lämna tillbaka filmerna sen går jag vidare hemmåt för att städa mitt rum (>.<) och sen duscha och käka mat med familjen, oh ah.. suck känner mig nere.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0