jul..

julen hittils har vart rätt okej, :) inte gjort så jätte mkt,det gamla vanliga typ när det gällealr julen! dom andra är ute och kastar snö på varandra nu, och jag är så tråkig som sitter här nu. men jag är trött och har ont i huvudet. julklapparna var oxå helt ok :) fick 2 typ festkläningar från h&m, den ena var förstor så vi ska in och lämna tillbaka den..sen ett par blåa klackskor, en sminkväska och en tjocktröja och linne, halsband med. jaja, jag nöjer mig! har börjat få ont igen i mina visdomständer (stavning) och det är skit jobbigt.. jag vill faktiskt bara att julen kan ta slut och ge mig nyår, och sen ett nytt år. btw det med håret, gick inte att färga så vi ska sälja det på nytt igen. får vell vara korthårig ett tag fram över nu iallafall.. orkar inte bry mig typ. Jaja, nu kan julen ta slut tycker jaaag!
och god jul till allaa! :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0