jahapp

Blev bjuden på julbord på torsdag av 4H :) kl 17.00 börjar de. och jag slutar ju 16.00 så jag får börja lite senare bara och sen fixa mig sista timmen, om jag inte joinar med madde hem till stan för de e ju bättre :P bara Åsa går med på de ;) . Idag var det rätt lugnt på praktiken.. försovde mig, eller ah. gick upp i tidigt men hittade inte kläder jag kunde ha på mig och att platta håret tpg 30 min (!!) dålig morgon, sen när jag kommer till 4h slår jag upp knogen :( men sen satt vi la där i ngn timma sen städade vi lite, tog in marsvinen och släppte ut pelle och hugo. sen typ inget mer, haha petra e sjuk och inga praktikaner för de e ju sista skolveckan för grundskoleeleverna :P Men igår fick jag och magnus mocka fårskit mest heladagen. det var sådär men tiden gick ju:P Men så fårse vad som händer imon där, ;P. Mamma kom hem innan med lite nya kläder till sig, blir så avis, vill också ha, fan alla mina e så jävla gammla nu :s och kan inte köpa efter jul då jag fått mina pengar för d ska jag betala mamma 500 eller 600 för removen som kommer ta bort limmet i håret och sen clipsen :P allt får jag om en vecka ungefär, känns såå bra! Nu när jag kom hem innan vid halv fyra så gick jag och la mig direkt, var jätte trött och det kliade i hela halsen och ögonen ;s tror de var filten som låg i min säng, bobo och maja ligger där helatiden. Och jag hade sett fram emot kvällen, det skulle ju vara desperate houswifes, men nepp! det måste vart sista avsnittet förra veckan :( så inget mer houswifes förräns nästa år. Jag längtar till nyår :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0