iihoo

skrev nyss ett inlägg, men dte försvann !! ah blir så arg på denna cp datan :@ men iaf... bara börja om från början. Har ju inte skrivit sen i söndags så.. men jag var typ bara hemma hela söndagen och ahde tråkigt. Men på måndagen åkte jag in med elva bussen för och träffa janina och my, vi skulle gå lite på rean, eller jag gick in på ginatricot för inte köpt ngt där på as länge :( men folket där inne slogs ju typ för sina kläder ;s helt galna! fick panik typ och ville bara ut därifrån , ville kolla mer men blev inte så.. så blir mest att jag köper mina kläder på h&m, för jag orkar inte slåss därinne på gina :P men sen satt vi på donken lite..sen åkte vi hem typ, jag var bara hemma i en timma, sen åkte jag in till stan igen för och träffa jonte, och vi tog först en fika och sådär :) men då skulle alla hålla på att ringa så det var fail -.- sen gick vi runt i alla killaffärer typ, haha :P träffade även på bekky, hon sa att hon skulle vara med oss tjejer på nyår i skene :) vi alla skulle åka samtidigt till skene imon med tåget, men jag vettefan när det blir eller något.. ska prata med janina eller nicole idag så vi får se :P kommer bara frysa ihjäl typ, med klänning och allt.. visst vi ska fira nyår i skene, är vell inte sådär jätte poppis för det är ju typ mitt ute i ingenstans men men vad gör man inte för sina dudes ;). Men iaf åter till vad jag gjort nu xD ah, iaf efter att vi träffat bekky så kom simone :) hade inte träffat henne på länge, för hon vart i fjällen och sådär.. så hon gick runt med mig och jonte ett tag, sen kom hennes tjej och sådär så dom gick hem till sig och ja gick hem till jonte :) vi drack lite jägermaister (stavning) och kollade på sunessommar.. haha och ngn annan minns inte vilken xp sen var det dags för mig att palla mig hem. Och igår så åkte jag in till stan igen för och träffa simone , vi skulle käka frukost men det blev hamburgare istället x) , sen tog vi bussen från stan hem till mig och hämtade min plattång fort som fan sen med bussen hem till henne igen, så var vi där en stund sen drog vi in till stan igen, och åkte upp till hässleholmen och träffade en kompis till simone och gick typ en promenad till hulta ^^ sen åkte vi ner och träffade jonte :) vi drog hem till han och kollade på svensson svensson, haha , och han hade bakat choklad till morsa typ vid jul som han tog fram.. simone började tugga på en och sa att det var gott , sen tog jag en och så fråga jonathan om det var gott, och liksom båda bara mm. sen tog han en och bara 'men dom var ju inte goda' hahah och jag och simone typ dog, för dom var ju skiit äckliga x) hahah så dagens ;P men sen vid halv tolv drog vi till bussen och sådär.. simone var typ fett trött så vi gick och la oss med en gång när vi kom hem, och nu för en timma sen åkte hon hem för att tvätta, och jag vet inte vad jag ska göra. Kanske åka hem till henne sen och hålla henne sällskap när hon tvättar (y) .
Är taggad inför imon :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0