helvetes skit , orkar fan inte :(

Jag mår uppriktigt jävla dåligt, orkar ingenting fast jag vill släpa dig ur mitt huvud så går det inte.
Vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till. Känns som om jag kommer.. gå under på något sätt om jag inte gör någonting åt det, jag vill inte ha det såhär. Försöker tänka positivt, men vad är det? Det ända jag lever för just nu är mina vänner, mina människor. & min familj. Inget annat. Känns så löjligt att ens skriva ner detta, men vart ska jag ta vägen? jag kan inte sova om nätterna längre för tankarna plågar mig till botten.
Jag vill ut ur detta mörkret :'(

When i look in the mirror i just see terrible memory

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0