helgen

Usch, mår sämst idaag. vilken jävla helg. I fredags satt jag mest hemma, iallafall på kvällen och drack det där rödvinet och det var inte så poppis för efter tre glas kunde ja inte dricka mer, helt onödigt egentligen att ens dricka så när jag inte skulle göra ngt, men jag skulle egentligen in till stan men jag dissade borås. istället stack jag till viskafors ;s fifan det skulle jag aldrig gjort, mitt jävla , att jag aldrig fattar någongång. Fattar inte att man får sanningen rakt i fejset och sen ändå inte ger sig. Jagt är sjuk. helvetes kärlek! jag går sönder pga dig.Sen på lördagen kom jag hem vid tolv.. duschade och så sen träffade jag linn och philip i stan, så drog vi upp till sjöbo med johan och sebbe och så satt vi hemma hos johan och drack till klockan nio ungefär, sen kom robin och hämtade mig , linn och philip, dom andra stackarna fick ta bussen till hillared :P  Det var rätt trevligt där men endel konstgit folk , och ngn jävel slog philip så han svimmade av och fick jordens fläskläpp ;s var ett jävla liv , men dom flesta drog sen och hans pappa kom och hämtade oss så åkte vi sedan hem till dom. Förutom detta var det skit kul, innan vi åkte och sen när vi väl var där :) träffade lite gammalt folk elr vad jag ska säga, haha! Så imorses åkte jag hem , förästen jag vaknade med världens huvudvärk och mår fortfarande illa som ett svin. När jag väl kom hem så la jag mig typ i sängen och försökte sova.. gick inte så bra för love skulle åka till sin pappa så fick hjälpa henne att packa för mamma var i väg och handlade, sen kom camilla och håka och skulle hämta tången som man tar ut limm med, och sen kom mamma oh dom hem med pizza, så nu mår jag ännu sämre. För jag kom på att jag inte ätit ngt sen julbordet i torsdags kväll. Fattar inte hur jag klarat mig, men typ inte vart hungrig och nu när jag käkade så fyfan ;s Hade velat gå på bio idag och se Avatar.. men vet ingen som vill gå med mig :( .. nu rässten av kvällen vet jag inte vad jag ska göra.. kanske försöka sova igen, men vet inte om jag kan. Kan inte sluta tänka på idioten så vafan ska jag göra, känns som om jag plågas till döds av mina tankar och känslor ;s. Därför vill jag vara sysselsatt helatiden men det går ju inte. hatar kvällarna när jag ska sova, dom är värst!  :( Men känns som om jag inte orkar grubbla mera, har gjort i flera månader och inget hjälper. Gammal kärlek rostar visst.. botemedel mot olycklig kärlek ngn? ring mig.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0