färgblinda säljare!

Fick hämtat löshåret idag, på internet stod det att det var silverblondt, ah in my ass det är fan mörktblondt!! fifan vad allt ska krångla :/ får typ färga det blondare men då slits det bara som fan på det, och det är inte säkert det ens håller. Tycker inte jag ska behöva bleka det! Men nästan allt remy-hår man får hem från internet måste man typ färga/bleka. Tycker bara det är så synd att jag lagt ut pengar på de och sen måste jag ta risken och kanske förstöra det..Människan som sålde det måste FAN vara färgblind!!. Mamma ska in till stan imon så ska be henne köpa hem en blekning.. önska mig lycka till :(. Idag var jag även och lämnade tillbaka ett linne jag köpte igår från h&m,det passade inte alls ;s så köpte ett par nya byxor/leggins istället och nu är pengarna slut. Får pengar .. redan imon! men det är bara 400 kr ungefär, och så måste jag fylla på min jävla mobil med 150. Och så åkte vi till hemska fritsla och hämta lilla Love, sen hem. Det är jul i övermorgon. Sen nyår. Sen, på börjat på ett "nytt" liv?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hänt mig också. :s med löshåret menar jag

2009-12-24 @ 15:38:55

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0