:)

Har vart på toppen humör heladagen, idag var sista dagen i skolan för sen nästa vecka är de praktik och sen jullo Så idag på svenskan så kommer bosse in med en tomtemössa på huvudet och öronen sticker ut (xD) och med lussekatter, godis,pepparkakor och julmust.. det var mysigt, men tråkigt att säga hejdå till alla, kmr inte va i skolan på 5 veckor :( Ni alla är så underbara. Åkte även med bussen till skolan med tony, och sen hem med med tolv bussen, skulle bara åka runt för skulle åka in med mamma igen för vi skulle gå på stan en stund, hon köpte julklappar till flisan, och så handlade vi lite till ikväll , idol u know, final. Bara jag och mamma hemma ikväll jue, alla skulle åka iväg..tommy till tyskland, bror ngnstans, systrarna till sin pappa.. så ah. Sen träffade jag även på en gammal lärare som jag hade i nian innan, haha att hon ens såg att det var jag, och vilket minne hon har! var lite jobbigt med känsliga frågor, men thats it :P sen åkte jag och mamma hem, Jonatan skickar sms och frågar om jag är kvar i stan för vi skulle antadligen ses en stund , men jag hade precis kommit hem och orkade inte åka in till stan igen :P vart många jag skulle träffa denna veckan men de blir alltid att jag struntar i det, vet inte riktigt varför men palla första bästa liksom..så ikväll blir det bara jag och mamma, sen skulle hon hjälpa mig om vad jag ska ha på mig imon, e ju whit party (!) vettefan vad jag ska ha på mig asså. ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD!! ;) så åker härifrån vid tolv imon, sen tåget till skene :) är framme vid halv två sen åker vi på kvällen.. wiho längtar! sen på söndagen åker jag hem, och camilla ska komma hit och ta ut mitt löshår, hmm får se hur de blir :s och NU ska jag sluta plåga mig själv. THATS IT!! inget depp, inget kolla inget gråta! sysselsätta sig och tänka när tankarna kmr fram, NEJ STOP!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0