Allt jag kräver är ett svar på allt

Känns tråkigt att skriva blogg när ingen läser den! kommentera om ni läser så jag vet för annars vill jag inte blogga mer om ingen läser! Julbordet igår var helt okej, alla fick presenter och så av Åsa:) Hon är den coolaste handledaren jag haft! (:)) Men det började klockan 18 och jag, madde och ingela drog vid 7 för dom ville hem, och min buss gick hem vid 20.40 och jag skulle följa med madde en sväng, så vi fick åka bil hem till henne, sen på vägen till dörren så höll jag på att halka, och så sa jag 'fy vad tur att du var där madde, annars hade jag ramla...' pang. plast på rumpan och fy faaasen vad ont det gjorde!tog tid innan jag kunde ställa mig upp :( så idag har jag värk från rumpan upp till ryggraden och skuldrarna och ena benet. gud jävla vinter! så fucking kallt. Men jag kom hem sen, och nu idag har jag vart barnvakt åt Love för mamma skulle handla julklappar..så jag och love har spelat spel och spelat tvspel.. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på. Kanske ska jag åka till jonte en sväng iaf? :) bättre än och sitta här iaf ;s fan vill inte ha jullov. får nästan ångest.. Vet att jag kommer sitta hemma och må dåligt om jag inte kommer ut. Vill ha ngt att göra helatiden för annars tänker jag för mycket. Men ska joina Pihlip & Linn till en fest i hillared imon, skulle ringa han imon så vi bestämmer tid och så, att jag kommer dit innan vi åker dit. Vill ju inte åka dit själv :P så tror vell vi dricker lite innan vi drar med?. btw, grattis till förlovningen :D ni passar så jävla bra ihop. Så imon hoppas jag bli en lyckad kväll! Fick även ett brev här innan , ett julkort med 200 kronor i. Kan ni gissa vem det var ifrån? nej det kan ni inte :D . Sen vill jag att Tommy ska fira jul med oss även fast det är som det är nu, så vill jag att du är med och firar med oss! VI saknar dig och vill ha dig hemma. Iallafall jag. Hoppas ni får en bra helg iaf :) jag ska försöka ha roligt. Träffa människor!

Kommentarer
Postat av: Sandra Samuelsson

jag läser :) <3

2009-12-18 @ 18:00:11
Postat av: Jagärenanonymläsare

Jag läser 8>

2009-12-19 @ 17:50:48
Postat av: linde

jag läser. puss.<3

2009-12-20 @ 17:32:05

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0