ahaa

Nu är julen äntligen över! 
Jag skrev inget inlägg igår för jag mådde verkligen fifån så dåligt! var ute i fredags, jag och bekky drog på en fest men jag var typ bara där tio min eller en kvart, för sen spydde jag ner deras .. balkong eller var det var med rödvin överallt :( mådde dåligt och alla skulle gullegulla när man satt där och spydde och det var ingen höjdare så hade kallt någon tjej för jävla bitch osv, haha usch vet inte hur hon såg ut men minns hur hon typ grinade över de. aja, så ringde mamma och dom kom och hämta mig i stan, bekky följde mig ut. Känner mig dum mot bekky, hon hade ändå väntat på mig i stan i flera timmar, och så kunde jag inte vara med på festen för jag druckit för mycket :( så typiskt mig. Men igår var jag bara hemma och kollade på film med familjen, skräckisar såg vi på ;s kan ju bara säga att jag drömde mardrömmar inatt! och jag gick upp vid tolv, känns som om man sovit bort heladagen då, men jag har inget att göra idag ändå :( snön regnar bort så det blir slask, och det är = gummistövlar!(y) för det läcker in i mina. jag vill hitta på något! men antadligen kommer jag bara sitta hemma hela denna dagen :( men imon ska jag in till stan, mellandagsrean :o

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0